Annililled online lillepood

E-poe Annililled (edaspidi Veebipood) omanik OÜ Kolm punkti ja koma

 (registrikood 10619456 asukohaga Pärnu mnt. 76, Tallinn).

Müügilepingu kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad (eurodes) on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Veebipoe pildid on illustratiivse tähendusega,
(teeme maksimaalselt sarnaseid analoogkimpe hooaja lilledest).

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

                           Lepingust taganemine ja kaupade tagastamine

1. Kui tellimuse sisuks on lilled, lilleseseaded või lillekimbud pole vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 Kliendil lepingust taganeda võimalik.

2. Kui klient soovib taganeda tellimusest, mille esemeks ei ole Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 toodu – lilled, lilleseaded või lillekimbud, kohustub ta sellest Annililledele kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@annililled.ee E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon) ja tellimusest taganemise põhjus.

3. Kaupmees kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 10 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine.

5. Tagastusõigust pole kiiresti riknevatel kaupadel (lilled, lilleseaded,
lillekimbud) ega kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele.

6. Tagastatav toode ( vaas, küünal, keraamiline lillepott) peab olema puuduseta, täiskomplektne,
originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.

7. Tagastamisel kantakse raha samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine.

8. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Klient.


Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu toimetatakse kohale Eesti siseselt (täpsemalt Tallinn ja lähiümbrus).

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

Kasutada meie enda firma kullerteenust või tulla ise kaubale järgi

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kaup jõuab kliendini ostu juures viidatud ajavahemikus. Miinimum tarneaeg on 2-3 tundi, kui klient ei ole määratlenud täpset kohaletoimetamise aega.

Kullerteenuse hinnakiri:

Tallinna piires: E-R (10.00-18.00.) – 8€

                                  Tallinna lähiümbrus: E-R (10.00-18.00.) – 12€

(Viimsi, Peetri, Jüri, Saku, Tiskre, Tabasalu)

NB! Tallinna lähiümbrus on kuni 15km Tallinnast. Edasi rakendub km hind edasi-tagasi.

Kaugemad piirkonnad: Kokkuleppel